Subject: RM interneti lehel trükiviga
From: "Kerli Luts - RTK" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Thu, 12 Jun 2025 13:56:23 +0300

Tere!

Annan lahkelt märku, et teil on kodulehel trükiviga: Õiglase Ülemineku
Fond peaks läbivalt olema suurte tähtedega (vähemalt ÜSS seaduses on see
fond suurte tähtedega).

Praegu teil on valesti „Struktuurivahendid jagunevad Euroopa
Regionaalarengu Fondi, Ühtekuuluvusfondi, Euroopa Sotsiaalfondi+ ja
Õiglase ülemineku fondi vahel.“

https://fin.ee/riigi-rahandus-ja-maksud/valistoetused/toetusfondid-ja-prog
rammid

Lugupidamisega,

Kerli Luts
Ärianalüütik
Teenusedisaini talitus
[email-masked]
+372 53340614
 <https://www.rtk.ee> www.rtk.ee

Tõhus. Nutikas. Hea nõu andja.